Onsdag kväll v.35+5 (igen)

Nu börjar jag bli lite nervös. Eller inte nervös, men det pirrar lite i magen. Har nyss kommit upp ur badet, och ska snart åka till lägenheten och se hur det blev. Nicke kommer och hämtar mig på ett tag, jag har ju inte sett hur det ser ut efter dom tapetserat. Hoppas dom hinner med sovrummet ikväll också, för isåfall är vi så gott som färdiga! Nicke sa att det blev hur bra som helst, och det kan jag nog gissa. Så jag hoppas han skyndar sig, jag vill se NU! =)

Aja, får berätta hur det blev imorgon, blir nog raka vägen i säng sen när nicke kommer hem. Vet inte hur många timmar han blir borta, och stackarn som börjar fem imorgon bitti. Han är duktig han, min fina pojke.



Smygtog lite bilder innan jag hoppade ner i badet. Nu börjar tjockismagen bli stor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0