Måndag dag v.33+3

Inte en enda uppdatering under helgen, gud vad lat jag varit . Ska strax iväg ner till stan för att möta upp Nadja, vi ska åka samma buss till ersboda. Har barnmorskan klockan ett, så det blev ingen skola för mig idag. Kändes onödigt att åka dit, för jag skulle bara hinna vara där i tjugo minuter. Helgen har varit bra annars, var med Elin i lördags, vi spelade lite buzz, käkade pizza och bara umgicks. Det var superkul, måste bara se till att styra något lite oftare. Igår körde jag en slappardag, låg i sängen i pyjamas hela dagen och kvällen och kolalde på film. Det var grymt skönt faktiskt.

Nej, måste skynda mig nu, får fortsätta skriva när jag kommer hem. Är supertaggad på att få höra lill*ns hjärtslag och se att allt är bra med den. <3<3

Här kommer veckans magbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0