Fredag morgon v.35+0

Ska strax iväg till skolan, ska ha möte med malin, min mentor och rektorn. Vi ska försöka komma på en bra lösning till hur jag ska göra med skolan framöver, efter det att bebben kommit. Hoppas vi kommer fram till något bra, så jag kan känna mig peppad och motiverad, istället för att allt ska kännas jobbigt och drygt.

Efter det blir det att börja plugga lite inför provet i Psykologi som vi har på torsdag, vill verkligen prestera bra i det ämnet. Så det är bara att sätta igång. Klockan två ahr jag en lektion, näthandel B, där jag faktiskt inte vet vad vi gör. Ska göra en hemsida med ett handelssystem typ. Middag blir det ikväll iallafall, på Eurasia med familjen. Det blir lite stressigt, men en timme borde räcka för att göra mig klar tycker jag. Måste fråga pappa om han kan skjutsa mig förresten.

Nu ska jag gå, ska möta malin om 20 min på skolan. Går förresten in i vecka 36 idag, kan ni förstå hur snabbt det har gått? Bara drygt en månad kvar, sen kommer vårt mirakel ut! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0