Fredag dag v.35+0

Mötet imorse gick finfint, det känns otroligt skönt nu när man fått ordning på allt. Kollade igenom mina betyg, nu är det bara några få ämnen jag har kvar gamla saker att göra. Vi bestämde att efter sommaren ska jag tillbaka till skolan, för att läsa några ämnen. Har jag tur blir det bara tre, naturkunskap, bild och ett ämne till. Måste få ihop 100 poäng mer. Men jag tror att det kommer lösa sig den här terminen, kommer bara att ha tre ämnen att läsa efter bebben kommit, och det borde jag ju klara. Det blir ju bara tre lektioner under veckan, och det ska jag nog lyckas smita iväg. Ska fixa färdigt lite innan nu så det inte blir så mycket till sen, har ett gammalt ogjort matteprov och redovisning som ska fixas på fredag.

Just nu är jag på bra humör, det känns skönt att inte behöva oroa sig över hur det kommer att bli. Tur att jag har kanonlärare och rektor, som ställer upp till hundra procent.

Det blev ingen lektion nu idag, utan jag ska bara vänta tills nicke kommer hem, innan jag kryper ner i ett varmt bad. Vill ha lite pussar först. Det är då full fart inne imagen, bäbis rör sig och sparkar som en tok. Helt underbar känsla, man blir alldelens varm i hjärtat. Längtar tills du kommer ut, underbaraste! <3

Kommentarer
Postat av: josefin

DUDE, JAG PACAR ATT SITTA BARNVAKT OM DU SKA TILL SKOLAN, (om int ja är i skolan då ju) HIHIHIHIH<3

2009-01-23 @ 16:22:58
URL: http://kosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0