Fredag dag v.33+0

Jag som ville ha sovmorgon idag, men amanda kom och väckte mig klockan nio i morse. Satte på barnkanalen och hon satt i sängen och såg medans jag försökte somna om. Men det är inte det lättaste så som hon pratar. Får sova ut imorgon istället. IDag blir det skola, börjar klockan två och går fram till fyra. Drygt, jag som aldrig haft lektioner på fredagar förut. Men jag tror det är en slapp lektion, hoppas då det. Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, skolan har ju börjat, och jag fick ett bra schema. Slappt, precis som förra terminen.

Nu blir det att slänga i sig lite frukost, Nadja är påväg hit så jag måste sluta skriva. Får slänga in en längre uppdatering senare, plus veckans magbild! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0