Tisdag dag v.37+4

Tänkte lyxa till det lite med varm choklad och oståskinkmacka imorse till frukost. Men med min tur lyckades oboyen koka över och bränna fast över hela spisen. Superkul, och chokladen jag hann rädda smakade bränt. Så ingen bra start på den här dagen blev det. Måste nog vara för att jag sovit jättedåligt inatt, precis som många andra nätter den sista tiden. Men idag var det riktigt illa, kunde verkligen inte somna om efter att Nicke for på jobbet klockan fem. Låg vaken och vände mig hur länge som helst.

Ska snart iväg till barnmorskan, sista gången innan lillen kommer ut. Idag är det bara 6 dagar kvar! Sen ikväll kommer kanske pappa förbi, han skulle hjälpa till med en massa saker, kommer dock inte ihåg vad. Men för mig måste det bli en pluggkväll, har prov i rättskunskap imorgon. Jag som alltid är så seg på att ta tag i saker, borde ha börjat plugga för flera veckor sen!

Igår efter skolan träffade jag Mia och Viktor på stan, vi gick och satte oss på Starz och pratade en massa. Fick även mysa med Rasmus, underbar kille det där! Fick en massa bra tips och så, kanon!

Nu är det full fart i magen igen, det har varit lugnt ett par dagar nu. Men det är supermysigt, kommer sakna det otroligt när magen försvinner.

Nu ska jag iväg och platta håret och göra det sista.




JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0