Onsdag dag v.37+5

Gud vad jag blir på bra humör när det är soligt och fint ute. När man inte fryser ihjäl på morgonpromenaden med hunden, utan att man faktiskt kan njuta lite.
Ska snart ibäg till skolan, har prov nu halv tolv. Hoppas att det går bra, det känns som att det inte borde vara så svårt så det är bara att hålla tummarna.

Ikväll blir det hockey, sista matchen innan bäbis kommer. Om det inte var nån på fredag? Kommer inte ihåg. =) Ska bli riktigt kul faktiskt, nu var det ett tag sen jag följde med. Ska även packa bbväskan i eftermiddag hade jag tänkt, nu måste jag verkligen ta tag i det där. Har sagt att jag ska göra det varje dag nu, men nu måste det bli gjort. Bara fem dagar tills bebben tittar ut! Har drömt flera drömamr om bäbis inatt, supermysiga har dom varit! Så nu längtar jag ännu mer!

Var hos barnmorskan igår, sista gången. Allt såg kanonbra ut med lillskrutten! =) Vi pratade även en massa om hur det kommer gå till på måndag, så nu känner jag mig lite lugnare faktiskt. Nu håller jag bara tummarna att vi får ett eget rum på bb, barnmorskan skulle skriva in det i min journal, att jag är lite småskraj för sjukhus och helst vill ha Nicke där med mig hela tiden. Hoppas det går att ordna!

Nu taggar vi promenad in till stan, och sen prov! =D



Lillmagen i v. 29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0