Onsdag dag v.36+5

Är på skolan nu, men har världens slappaste lektion. Vi gör absolut ingenting på rättskunskapen, ska bara plugga lit einför provet nästa vecka. Tänkte försöka vara duktig ikväll och fixa färdigt instuderingsfrågorna. Har tvättid ikväll, så vi blir nog bara hemma.

Igår var jag o Malin och hämtade ut nya barnvagnen, den var superfin! Vi for även och hämtade hem bilbarnstolen, den var också kanonfin. Ska be nicke sätta ihop barnvagnen ikväll så jag kan gå ut och testköra den lite. Måste ju ses å den är bra. =)
Var även på stan igår, med Nadja och Carro. Hade skitkul, har nog aldrig skrattat så mycket nån gång. Dom två kan verkligen få mig på bra humör. Nadja följde med hem efter stan, så vi käkade middag tillsammans och såg på film. Jossan kom förbi senare, så hon fick äta resterna innan nicke kom hem och vi skjutsade hem dom till Ersboda.
Men kvällen var helmys! =)

Imorgon är det dags, ska vara på förlossningen klockan sju imorgon bitti. Hoppas försöket att vända bebben funkar, annars måste det bli snitt. Börjar bli riktigt nervös nu, men det är bara att hålla tumamrna att det går bra.

Nu ska vi ha en genomgång av rättegångarna vi ska på om två veckor, så jag måste sluta. Saknar att ha internet hemma, och inte kunna kolla datan. Men det borde komma nästa vecka, hoppas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0