Måndag dag v.37+3

Det här är sista veckan i skolan för mig, så jag var uppe tidigt imorse. Nicke ringde strax innan nio, och då var det bara att pallra sig upp. Har hunnit med en massa nu på morgonen, har till och med städat och diskat en massa. Det är skönt att det är bortgjort.

Strax blir det att börja gå till skolan, börjar klockan 12. Sen tror jag att jag ska vara med Mia, men har inte fått tag på henne på morgonen. Får försöka ringa lite senare och höra om hon fortfarande vill ses. Jag vill ju mysa lite med Rasmus! =)

Helgen annars har det varit full fart. Pappa och Amanda var här hela lördagen, pappa hjälpte till med en massa elgrejor å så, och som tack för hjälpen bjöd vi på middag. Flygande Jakob blev det, supergott! Hann även med att mysa lite med Pandan, vi såg på film, målade och var ute på promenad.
Det har även blivit en massa filmtittande under helgen också, har hyrt tre filmer. Mirror, Eagle Eye och Maria Wern nånting. Alla var faktiskt bra.

Nu är det bara precis en vecka kvar tills lillbebben plockas ut. Måste säga att det är svårt att få in i skallen, att om en vecka har jag en liten bäbis. Ska på inskrivning på fredag på förlossningen och ska träffa alla läkare och så. Längtar lite, ska bli skönt att få reda ut en massa frågor och få mer information. Som det ser ut nu är jag jättenervös för själv operationen. Inte för att jag tror att nåt kommer gå fel eller så, utan allt runt om kring. Hatar verkligen sjukhus!
Men jag tror att allt kommer gå kanon, så länge jag får ut lillskrutten så uthärdar jag allt. Plus att Nicke kommer vara med under hela tiden, och stötta. Vad skulle jag gjort utan honom?

Aja, nu ska jag börja göra mig färdig, kom precis på att jag inte plattat håret, så det måste fixas!

Kommentarer
Postat av: Nicke

Jag älskar dig söt ! <3<3

2009-02-09 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0