Fredag dag v.38+0

Snart ska vi iväg på inskrivningssamtal på förlossningen. Känner mig lite nervös, det pirrar lite obehagligt i magen. Men det ska bli skönt att få svar på alla frågor vi har och att få veta precis hur allting kommer gå till på måndag. För nu är det bara 3 dagar kvar tills jag för första gången får träffa mitt barn. Min underbara lilla bäbis.
Går in i v. 39 idag, sista veckan för mig. Egentligen skulle det vara två veckor kvar, men kejsarsnittet blir 10 dagar innan det egentliga bf. Men jag klagar inte över det, det blir bara mindre väntan nu.

Igår var vi hos Nickes chef och hans familj och fikade å så. Busade lite med hans son som är 1,5 år, sötaste kille får man leta efter kan jag lova! Det var trevligt, fick även låna en bärsele av dom, så det blir att testa den sen när bebben vuxit lite grann. Ska se till att Nicke använder den med, han som stenvägrat innan. Men med lite övertalning går nog allt =)
Ikväll blir det hockey, det ska bli kul. Sista matchen för min del iallafall, tror nog att Nicke smiter iväg på någon mer lite längre fram. =) Ska även förbi hos pappa, har en massa saker vi måste hämta där, bla benen till skötbordet osv.

Nä, nu ska jag göra mig färdig innan Nickepicke kommer hem, ska vara på förlossningen om drygt en timme.
Slänger in veckans magbild också, den sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0