Torsdag morgon

Nu är Novas farmor påväg hit, jag ska på akunpunktur och behövde nån som kunde passa lillan under tiden. Hon är förövrigt på superbra humör idag, så jag tror att dom kommer få kul!
I eftermiddag ska jag, Nova och förhoppningsvis Nicke på Amandas luciatåg och fika. Det ska bli helmys, hon kommer vara så duktig! Jag och lillan ska ta en promenad dit, det blir nog kanon. Det tar väl 30 min eller så kanske, så det blir en bra promenad, om vi går hem också.

Igår somnade lillan jättefort, vi la oss strax efter sju och hon sov innan halv åtta. Jag som trodde att det skulle bli en lång kväll som i förrgår, men inte det. Istället kröp jag ner i soffan och såg på några avsnitt ur lost. Kan lova att det börjar spåra ur ganska ordentligt i säsong 5. Men har man sett allt tidigare så kan man inte lägga av nu.

Jag och Amanda bakade pepparkakshus ågr, men det gick inge vidare. Glasyren blev alldelens för lös, så det bara rann. Men vi hade en mysig stund iaf, det är huvudsaken.

Nu ska jag se vad Nova håller på med, tror att hon roar sig med att riva i mina böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0