Torsdag dag

Nu sover lillan så jag ska passa på att hoppa in i duschen. Vi har haft en supermysig dag, med en massa bus och lek. Hon är så glad hela tiden, det är verkligen inte svårt att roa henne. =)

Imorse när vi la oss igen hann jag bara sova i 15 minuter, men det gör ingenting, är inte trött längre. Men det lär komma ikväll. Jag ska iväg och träna kl 18 och efter det ska jag och Elin umgås lite. Hon skulel även med och träna, så vi har hela kvällen tillsammans. Vi har dock inte bestämt vad vi ska hitta på efter träningen, men det löser sig nog. Det var ett tag sen vi träffades nu, så det lär blir en massa tjejsnack! =)

Jag har beställt två julklappar idag också, en till Nicke och en till pappa. Den till pappa är från Nova, och han kommer nog bli jätteglad över den! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du skapar ett nytt mmsmeddelande och inleder texten med BLOGG, följt av texten du vill ha med i inlägget. T.ex BLOGG Jag och Jonah är ute på promenad i snön, och sen skickar jag det till nummer 71370 :) Hoppas det funkar för dig nu :)



Men först och främst av allt måste du gå in på din egen blogg och kolla så du skrivit in ditt mobilnummer där på inställningar :)

2009-12-04 @ 08:56:44
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0