Tisdag morgon

Jag och Nova tog sovmorgon idag och klev inte upp förrän vid 9. Dock så vaknade hon vid 5 och ville ha mat, men hon somnade om på en gång. Nu sitter hon på golvet och leker så snällt, hon har dragit ut alla leksaker så dom ligger utspridda över hela vardagsrumet.

Nu har vi äntligen fått lite julstämning här hemma, nu saknas bara julgardiner. Men vi måste köpa nya, förstår inte vart alla julsaker tagit vägen. Var nere i förrådet och letade igår, men hittade inget.

Igår var jag och Nova med Carro på dagen, hon kom hit efter hon slutat skolan. Sen på kvällen for jag och tränade. Har förresten gått ner 3 kilo på drygt en vecka, inte dumt! =)

I fredags var jag o Nicke på bio, vi såg Luftslottet som sprängdes. Den var inte lika bra som ettan och tvåan, men helt okej faktiskt. På lördagen var det pokerdags, dom var 8 som spelade plus jag och jossan som var dealer. Men Jossan svek efter middagen och stack iväg. Kvällen blev ju lite som den blev, men jag hade riktigt kul iallafall. Var hemma strax efter halv ett tror jag. Jag hade ju inte tänkt att dricka, men det blir så iallafall.

Idag skulle jag egentligen till oppna förskolan med Petra, men jag måste tvätta och så. Så jag bangar på det idag.
Nu ska jag gå och se till att Nova får i sig nån frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0