Tisdag kväll

Nu är julgardinerna uppsatta i köket, har lagt fram nya röda duken och ställt fram lite julsaker. Så där är det full julstämning! Anat är det i vardagsrummet som inte fått nån jul överhuvudtaget, bortsett från elljusstaken i fönstret. Men vi måste inhandla nya gardiner och nåt snyggt pynt till öppna spisen.

Nicke och Nova ligger och sover, men lillan borde vakna snart. Nu har hon sovit i drygt 1 timme och en kvart. Men det är inte så konstigt, innan det hade hon sovit sammanlagt 20 minuter under hela dagen.
Hon har varit så snäll idag, satt 1.5 timme i sin säng och lekte. Jag hade tänkt att hon skulle somna, men icket. Våra försök att hon ska somna själv i sin säng misslyckas varje gång.

Jag har också hunnit bygga ihop en badrumsmöbel idag. När jag nästan var färdig såg jag att jag hade gjort fel, så nu måste jag skruva upp alla drygt 7 miljoner skruvar och börja om. Jättepeppande.

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och hämta upp tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0