Tisdag kväll

Nu har Carro precis sprungit till bussen, så jag är ensam igen. Eller inte ensam, lillan är ju här. Men hon sover så sött.
Vi har hunnit med mycket ikväll efter det att Nova somnade. Först noppade jag Carros ögonbryn, sen färgade jag dom + mina egna. Jag glorde slingor på Carro också, hade det liggande och skräpande i skåpet. Det blev helt okcej faktisk, även fastän jag inte visste hur man gjorde och inte orkade vara så seriöst. När det var klart ville Carro att jag skulle klippa henne, men jag bangade ur. Jag hade bara stora kökssaxen, och det skulle nog inte bli så bra. Hon fick en liten snelugg iallafall. =D

Idag på stan köpte jag en kam och två par trosor på rean. Jag och Elin fickade på Café Station, och hon bjöd =) Det är inte dumt! Det blev en massa tjejsnack och skratt! Har saknat henne, vi ses alldelens för sällan!

Imorgon ska jag tvätta hela dagen, det är mina planer än så länge. Får se om vi hittar på nåt skoj också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0