Tisdag dag

Nu sitter jag och väntar på att Elin ska ringa, vi ska ses på stan idag. Hon skulle höra av sig när hon var färdig, så vi väntar bara. Lillan tog sovmorgon idag, så vi vaknade inte förrän 8.30. Dock vaknade hon 05.20 och ville ha mat, men hon somnade om på engång efter det.

Hon har inte sovit något idag, så jag hoppas att hon slocknar i vagnen. Försökte lägga henne för en dryg timme sen, men hon vägrade.

Ikväll kommer underbara Carro hit och håller mig och Nova sällskap, Nicke ska iväg på hockey.
Jag hittade förresten kameran igår, så ikväll kommer nog julbilderna upp.

Nu ska jag se vad lillan gör, det blev alldelens för tyst i vardagsrummet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0