Söndag kväll

Nu är Nicke på innebandymatch och lillan sover så jag har det ganska lugnt och skönt. Men Nova lär vakna snart, så då blir det full fart igen! =)

Idag tog vi oss en promenad hem till pappa och Malin, Nicke skulle vidare till sjukhuset så han gick med oss. Hos pappa blev det en massa bus, och lillan var på superhumör. =) Vid tre skulle jag möta Nicke på bussen och åka till Ersboda, men vi rymdes inte med barnvagen så det var bara att halvspringa till stan för att ta 9:an istället. Jag hatar när det blir så, förstår inte varför dom bara har 2 barnvagnsplatser i bussen. Det är nästan alltid nån som inte får plats, och det är inte så kul att behöva vänta.

Ikväll ska Jossan komma hit och mysa med mig och Nova, Nicke ska jobba. Det blir nog bara att sätta på en film eller så, Jossan var på Lucia Movie Night på SF inatt, så hon lär nog vara lite småtrött.

Nova sa förresten mamma igår! Det var när hon ramlade och slog sig lite, då tittade hon på mig, sträckte upp armarna och sa mamma flera gånger. Och oj så det värmde i mamma-hjärtat! Min finaste prinsessa!!!

Nu ska jag lägga mig bredvid henne i sängen och mysa lite. Och när hon vaknar ska jag överösa henne med pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0