Söndag kväll

Nu har jag inte uppdaterat på flera dagar, men jag har helt enkelt inte haft tid. På julafton var Nickes mamma, hans syskon och hans mormor och morfar här hela dagen. Vi hade supermysigt, med en massa god mat och julklappar. I fredags kom pappa och mina syskon hit, så då blev det julmiddag och julklappsutdelning då också. Samma sak i lördags, men då var vi hos mamma.

Jag fick superbra julklappar i år, bla;

- Fotbad + fotkräm + fotsalt (av Nicke)
- 5 helkroppsmassager + inträde till Iksu spa (av Nicke) Malin fick samma sak, fast av pappa.
- 2 fina halsband (av Nadja)
- presentkort på bio på 300kr (av Jossan)
- Duntofflor (av mamma)
- En massa tupperwarelådor (av mamma)
- Pengar (av pappa & Malin)
- 2 par benvärmare (av Jossan)
- Badkarskudde + ljus (av Carro)
- Badskum, bodylotion mm (av Nadja)
- Glöggset (av Nadja)
- Brandvarnare (av svärmor)
- 20 gratis hyrfilmer på Nattöppet (av svärfar)
- Säsong 2,3 & 4 av Greys Anatomy (av Nicke)
- Ännu mer badskum och bodylotion (av Malin)
- 2 tv-spel (av svärmor)
- Hårklämma (av Jossan)
- Hockeybiljetter (av pappa & Malin)

Sen har jag säkert glömt en massa, det brukar bli så.

Nova fick en massa saker också, både kläder och leksaker. Hon fick en bil också, som spelar Nalle Puh musik om man vrider på nyckeln. Det är jättefin, och lillan gillar den. Men hon vill helst inte sitta och åka på den, utan hellre promenera med den. Söttjejen!
Igår sov hon hos morfar och Malin, jag och Nicke hade biomys. Vi såg New Moon, den var inte alls lika bra som ettan.
Jag peppade sovmorgon, och att jag för engångskull fick sova så länge jag ville. Men jag vaknade lik förbannat kl 8, och jag blev småttsur. Så vi åkte för att hämta lllan tidigt, vid 11 kanske. Vi blev kvar där hela dagen, och vid 17 åkte vi och åt pizza tillsammans med pappa, Malin och Amanda. Helmysigt!

Nu ska jag gå och krypa ner i soffan med Nicke, jag är så trött. Bilder och en bättre uppdatering kommer nog imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0