Söndag kväll

Jag och Nova har ganska nyss kommit hem från Nickes mormor och morfar. Vi var där på middag tsm med Nicke. Så jag är riktigt mätt kan jag lova, det var supergod mat. Potatisgratäng med 3 olika sorters kött, sallad och bröd. Sen fick vi glass och fruktsallad till efterrätt.

Det har varit fullt upp här hemma idag. Först på morgonen/dagen storstädade vi. Sen kl 13.30 kom det nån försäljare som skulle visa upp nån dammsugare. Jag blrev riktigt sugen på en, det var sjukt bra. Han visade även hur dålig våran var jämfört med deras. Så nu kommer det inte kännas roligt att städa längre, när man vet att mer än hälften av allt skit stannar kvar. Vi köpte inte den han visade, det kändes lite dyrt. 35.000 kr skulle han ha för den. Men det var kul att se ändå, och han var riktigt trevlig.

Nova sov ingenting på hela dagen, så hon slocknade direkt vi la ner henne i bilstolen vid halv fyra. Hon sov då drygt en timme, så det är nog snart läggdags för henne.

Nicke är och spelar innebandy, han borde vara hemma vid halv åtta kanske. Amanda kommer tillbaka hit ikväll också, jag sak vara barnvakt åt henne imorgon. Hennes dagmamma är ledig, och pappa måste jobba. Så självklart får hon vara här hos mig, jag gör ju ändå inget speciellt på dagarna.

Jag hoppas att det är någorlunda varmt imorgon, då ska vi ta en tripp till lekparken. Nova älskar att gunga, så det blir nog kanon.

Nu ska jag ta på lillan pyjamasen, sen ska vi busa ett tag innan det är dags för tandborstning och välling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0