Onsdag kväll

Ikväll har jag och Nicke varit på hocket, medans lillan var hemma med farmor. Det hade bara gått bra, dock hade hon varit lite ledsen där ett tag när hon skulle somna. Men det förstår jag nästan, hon är ju inte alls van att någon annan lägger henne. Hockeyn vann vi iallafall, det blev 6-3 mot sundsvall.

Idag har jag och lillan varit hemma hos mormor. Vi kom dit vid elva, och då hade lillan inte sovit något så jag trodde att hon skulle somna under bussresan. Men icket, hon höll sig vaken fram till 14, då hon nästan slocknade under tiden vi klädde på henne. Hon vaknade inte ens när vi flyttade över henne till bilstolen. Men det är inte så konstigt, hon bruakr ju vilja sova för 3:e gången då, men det var hennes första.

Igår var jag och Elin och tränade, och det blir imorgon igen. Sen blir det nog igen på söndag, måste ju hålla igång nu när jag börjat ta tag i det.

Nu ska jag fortsätta njuta av massagestolen ett tag, och sen blir det väl sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0