Lördag morgon

Nickes morgon idag att få sovmorgon, så jag vaknade med lillan 06.30. Försökte få henne att somna om, men det ville hon inte. Ska nog snart gå och lägga henne igen, tror att hon börjar bli trött. Vilket jag också är, men det är bara att kliva upp och se glad ut. Jag får sovmorgon imorgon iallafall, det ska bli skönt!

Idag vet jag inte vad som händer, har inga planer än så länge. Skulle behöva åka ner till stan och kika på julkläder, men vi får se. Måste hitta nån som vill följa med mig först.

Lillan har fått sin 2:a tand nu. Hittade den i förrgår, den hade redan spruckit upp och allt. Säkert därför hon hade feber i början av veckan, men annars har jag inte märt av något. Hon är så duktigt och snäll!

Igår var jag med Carro ett tag på dagen, vi åt lunch och tog sedan en promenad ner till stan. På kvällen hade jag och Nicke mys i sängen framför Idol, var och köpte godis som vi mumsade på. Det var länge sen! Erik vann, men jag hoppades nog lite mer på Calle. Men Erik är helt klart en värdig vinnare.

Nu ska jag gå och leka lite med Nova, sen ska vi äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0