Fredag morgon

Om jag var trött igår, var det ingenting mot idag. Nova vaknade kl 4 tror jag, och ville ha mat. Sen kl 6 ville hon inte sova längre, så jag har inte fått många timmars sömn. Tur att syster Amanda sov här inatt, hon lekte lite med Nova i morse så jag fick ligga kvar och dra mig ett tag.

Idag ska vi ut till lekparken, även fast jag inte är så peppad. Det är ju så kallt ute! Men jag har lovat Amanda att hon och Nova ska få gunga och busa av sig lite. Sen ska vi in och städa lite, Nickes mamma kommer på middag ikväll.

Igår blev det ingen Elin, utan jag var med Amanda istället. Hon följde med hem efter träningen, vid halv åtta typ. Vi la oss ganska tidigt och såg på film, vi såg Peter och Petra. Underbar film!

 

Vi har beställt 6 Astrid Lingrenfilmer till Nova, och kommer fortsätta med hela samlingen. Det kommer hem en ny film var tredje vecka. Så jag har några filmer att se, dom är ju perfekta att se på kvällen.

Nu ska jag gå och duka fram frukost åt mina tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0