Fredag morgon (igen)

Nova är inte särsklit ekonomisk av sig. Så fort jag satt på henne en ny blöja så passar hon på att bajsa. Så nu måste jag byta blöja igen, för nu börjar det lukta bajs här.

Jag är iallafall duschad och sminkad, passade på under tiden Nova sov. Hon lyckades somna om där strax efter 8, efter lite bök och grin i sängen.

Måste äta frukost också, det bara kurrar i magen. Men ska dra ut på det så länge som möjligt, eftersom jag hinner kommer hinna äta någon lunch. Bussen går 11.15 från stan till Ersboda. Hoppar av hos mamma och lämnar lillan, sen tar jag och Elin oss en promenad till skolan. Ska gå förbi Nadja och hämta upp henne också, det är ju ändå på vägen.



Stolt och trött pappa med nya Nova på bb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0