Fredag kväll

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Det började med att jag mötte upp Elin på stan, vi tog bussen tillsammans hem till mamma. Det gick jättebra att lämna lillan, hon var på bra humör.

Jossan var superduktig, hon spelade och sjöng 3 låtar. Inte visste jag att hon var så duktig, man blir nästan lite stolt!
Vi hämtade Nova hemma hos mamma vid 14, och åkte då ner till stan. Jag hittade mig en klännign till jul, en svart och riktigt kort. Till det blev det ett par röda strumpbyxor. Jag köpte även en klänning till lillan, en svart med svart prickar från KappAhl. Superfin! Hon kommer att bli så söt, med en röd t-shirtbody under och röda strumpbyxor.

Nova har nyss badat och nu ligger hon och pappan i sängen och myser. Det blir en tidig kväll för henne, hon är riktigt trött. Jag ska gå och joina dom nu. =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0