Torsdag morgon

Hos oss är alla sjuka. Jag är förkyld, och har nog smittat Nova. Igår var hon en gnällig tjej hela dagen, och hon var snuvig och hade lite feber. Vi var på stan med Carro, och lillan var vaken i princip hela tiden. Hon vägrade somna, det spelade ingen roll att hon var världens tröttaste. Så istället var hon jobbig med mamma =)

Jag shoppade då en massa, det var kul. Det blev ett par nya stuprörsjeans, supertajta! Köpte en matt mousse foundation, puder, hårborste och foundationsvampar. Lillan fick lite kläder också, det var jätterea på lindex! 3 barnplagg för 99 kr. Och jag kunde inte stå emot, så det blev en klänning, en body och en t-shirt. Lägger ut bild på det senare idag, när Nicke kommer hem med kameran.
Jag och Carro käkade lunch på Subway också, det blev en veggie macka - mörkt bröd, utan ost och bara grönsaker. Rikigt gott!

Vi gick även och hämtade ut gratisbiljetter till en biofilm jag fått, filmen heter Prinsessa. Så på onsdagkväll är det biodags igen!

På kvällen kom Jossan förbi och häll oss sällskap. Jag noppade och färgade Carros ögonbryn, det blev rikigt bra! Vi såg på film också, 100 Girls, men den var inge bra. Sjukt seg, det hände knappt nånting!
Sen åkte Jossan hem vid 10, och då tog jag och Carro sista kvällsröken och kröp ner i sängen. Där blev det en massa tjejsnack, och vi somnade inte förrän sent. men det var det värt! =)

Lillan ville inte äta  igårkväll innan hon somnade, så hon hade inte ätit sen kl 15 igår, när hon gick gröt imorse kl åtta. Jag förstår inte att hon inte höll på att hungra ihjäl, men så är det väl att vara sjuk. Mammas prinsessa!

Idag ska jag tvätta hela dagen. Nicke är påväg hem från Finland nu, och han är väl hemma vid 11-12 kanske. Det ska li skönt att han kommer hem, speciellt nu när lillan är gnällspik. Då kan han få ta henne en stund.

Nu ska jag kila ut och röka, och sen pussa på min lilltjej.



Bästa vän! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0