Torsdag morgon (igen)

Nu ligger Smulan och sover och jag har precis varit ner och startat tvätten. Det blir en massa maskiner idag, säkert 5 st. Tur att jag bokade ikväll också, så behöver man inte stressa.

Funderar på att gå och diska, orkade inte göra det igår så det står en massa disk i köket. Men det borde ju inte ta många minuter, så vad ska jag göra sen då? Om inte lillan hinner vakna ska jag nog gå och duscha.

Imorgon taggar vi utgång! Ska bli riktigt kul! Vi ska försöka ta oss in på Olles fast det är 20+, det kan ju funka eftersom vi är en 18åring och fyra 19åringar som går ut med flera som är 20+. Så det är bara att hålla tummarna! Var inte sugen på att gå på Droskan, det är ju bara småfjortisar där!
Elin ska komam till mig efter hon slutar skolan imorgon vid tre, så ska vi göra oss färdiga tillsammans. Jag har lovat att sminka henne å så. Sen drar vi till Johanna vid fem, för vi skulle hjälpa till att fixa lite innan alla andra kommer. På tal om det, så skulle ju Johanna komma hit ikväll, trevligt trevligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0