Torsdag kväll

Nu är Johanna påväg hit. Lillan har precis somnat (äntligen!!), hon är lite småsjuk och gnällig.
Johanna ska hjälpa mig att färga håret också, och jag ska färga hennes. Min färg hette ljusbrun, men såg jättemörk ut på bilden. Så jag hoppas det blir mörkt, Nicke köpte fel färg. Vet inte vad johanna ska färga för färg, hoppas på rosa eller grönt eller nåt sånt. Det skulle vara najs ;)

Idag har jag tvättat en massa, och håller fortfarande på. Vi hade sjukt mycket tvätt! Tack vare att nån snodde våran förra tvättid, så då kunde jag inte tvätta.

Näe, nu ska jag kila ut och röka tror jag. Eller så kanske jag väntar tills Johanna kommer =) Ska tjata på henne också lite om att hon måste fixa min blogg. Den ser verkligen förjävlig ut! Och hon är sjukt duktig!

Kommentarer
Postat av: johanna

Nu glömde vi kika på din blogg! ;) Det får vi göra ngn annan dag :)

Jag skulle hellre velat ha rosa lr grönt...SVART?!?! VA HÄNDE ?! :'(

2009-08-28 @ 00:08:18
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0