Torsdag dag

Nu sover Smulan igen men jag orkar inte göra något. Skulle behöva städa, noppa ögenbrynen och duscha. Men jag känner mig slö.
Nova vaknade kl 04 i morse och ville ha mat, sen somnade hon om och ville inte göra morgon förrän kl 9. Vi myste en massa innan vi klev upp, och hon var på superhumör, precis som vanligt!

Idag ska vi bara vara hemma, det är dåligt väder och jag har ingen vidare lust att gå ut. Ska ta en långpromenad iallafall, det har jag bestämt. Måste på Ica också och handla allt som behövs til soppan ikväll. Pappa, Malin, Jossan och Amanda ska komma hit på middag, det blir kul! Ska göra fruktsallad till efterrätt, inge onyttigt här inte! Känner mig ganska duktig faktiskt, även fast det bara gått fyra dagar. Har inte syndat en enda gång! =)

Igår var vi på hockey, det var Löven -Skellefteå. Snacka om stämning! Och vi vann, 4-2, inte illa! Nova var hos morfar under tiden, och var snäll som vanligt. Hon är verkligen morfars flicka!

Jag och Nova var på stan igår med Carro också, och hon bjöd mig på lunch. En halv Subwaymacka med bara grönsaker och mörkt bröd. Det var hur gott som helst! Carro köpte lite smink också, men jag spenderade inte en enda krona. Måste dock köpa ny foundation och puder när vi får pengar.  Och ett par till jeans hade jag tänkt.

Johanna är på Ikea idag, så hon är snäll och ska köpa hem de resterande möblerna till Smulans rum. Ett barnbord, med 4 pallar. Ska bli superkul att få det färdigt! Nu saknas bara gardiner och lite sånt smått. Hoppas att Nova kommer trivas där sen, men det tror jag. Jag älskar rummet! Ett riktigt flickrum!
Ska ta bilder och lägga upp här sen när allt är färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0