Tisdag morgon

Jag har världens snällaste dotter. Klockan är 10.25 och hon ligger fortfarande och sover. Själv klev jag upp för drygt en halvtimme sedan, så jag har börjat vakna till liv.  Lillan somnade vid nio igår, och sov till sju. Då ville hon ha mat, och somnade om på en gång efter det. Och som sagt, hon sover fortfarande. Jag tror det är tänder eller en lite förkylning på gång, hon har haft lite feber nu i flera dagar, och sovit jättemycket. Men annars är hon jätteglad hela tiden.

Igår efter middagen hos pappa for vi på hockey med Johanna och Sören. Första matchen, det var riktigt kul! =) Jag och Johanna bestämde också att vi ska börja träna tillsammans. För nu jäklar är jag taggad på att gå ner i vikt. Nu ska inget hindra mig! Så vi funderar lite på Iksu Spa på umedalen. Johanna kollade upp det, och det ick på 507 kr i månaden, och då får man göra allt! Vi ska diskutera lite mer hur vi ska göra, för det är ju inte speciellt billigt.

Dagens planer är att umgås lite med Jossan, det var alldelens för länge sen! Jag ska nog ta en promenad till Pappa och möta henne, och sen går vi nog till mig. Jag skulle färga hennes ögonbryn, och hon ville kolla hur det blev i Novas rum. Det ska bli mys att få rå om henne hela dagen! Sen ikväll kommer Carro och Nickes mamma på middag, Maria ska ju lära mig göra den där soppan. Så det blir kanon! Sen hoppas jag att vi får och tränar lite ikväll, jag vill verkligen komma igång med det där nu!

Nu ska jag ut och röka, sen skynda mig in i duschen så jag hinner innan lillan vaknar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0