Söndag kväll

Nu har Jossan precis farit, pappa kom och hämtade henne så hon slapp gå. Dom skulle även fara och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår på Nattöppet. Så det har inte blivit nån utgång för mig alls idag, bortsätt från hundpromenaderna.

Det blev inte sådär superbra med Jossans hår, hon har så tjockt hår så hon borde haft två färger. Men det blev ändå lite snyggt, det såg nästan lite slingat ut.
Nu är Nova och river i kökslådorna, det tycker hon är kul. Hon har också kommit på att hon kan spegla sig i ugnsluckan, så hon brukar sitta där framför i gåstolen och prata å skratta med sig själv. Mitt lilla hjärtegryn!

Nu ska jag plocka undan lite här och sen bara mysa med Nova. Det blir nog en tidig kväll för henne, hon är inte riktigt frisk. Så det blir nog bara en massa mys i sängen, det gillar vi båda två.

Imorgon har vi inga planer, tänkte om vi kanske skulle åkt till mamma/mormor, det var ett tag sen Nova träffade henne. Dom har ju typ bara varit ute i stugan hela sommaren, så vi har en massa tid att ta igen.

Nu har Nova bajsat så jag ska byta blöja och sätta på henne en pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0