Söndag dag

Idag känner jag mig slö. Lillan sover och jag skulle behöva ställa mig och diska. Men istället fastnar jag framför datorn som vanligt. Nicke är på jobbet, han var tvungen att jobba extra idag. Jag ska storstäda idag hade jag tänkt, Nicke hade förfest här i fredags så det behövs.

Själv var jag på dildoparty hos Johanna, och det var skitkul! Vi var 11 onyktra tjejer, så ni kan tänka er att det blev en massa prat och skratt. Jag beställde en grej också, och den kommer väl om 2 veckor eller så. Runt tio åkte vi hem till mig och festade en stund med killarna som var här, innan vi drog ut på krogen. Vi kom alla in på Olles, även fast det var 20+ där. Och jag hade hur kul som helst! Tiden gick så sjukt fort! Kvällen kunde dock ha slutat lite bättre, det blev lite bråk och så. Och när jag och Nicke skulle gå hem, fick jag så sjukt ont i magen. Så det tog väl 3 gånger så lång tid att gå, Nicke bar mig en bit också. Har nog aldrig någonsin haft så ont i magen. Måste nog fara och kolla upp det, eftersom jag haft det nästan en vecka. Men jag ska se om det går över på ett par dagar först.

Igår tog vi en lugn dag, vi tog en promenad ner till stan och käkade kinamat. Sen gick vi till Döbelnspark där bfc sålde hamburgare å sånt eftersom det var nån festival. Jag fick dock gå hem själv, Nicke åkte och handlade. Men jag träffade Elin på stan så vi gick tillsammans. Hon skulle hem till mig och hämta sin cykel och väska.

Ikväll ska vi fara till Elins styvpappa som är fotograf, han ska fota Nova. Så det blir kul, äntligen får vi några proffsbilder på henne. Vi ska vara där halv sju, men vi kanske åker till Ersboda lite tidigare. Nicke slutar kl fem, så vi får se om vi åker och håller honom sällskap då.

Nu ska jag ta tag i mig själv och göra något vettigt. Smulan lär säkert vakna när som helst.

Några bilder från i lördags, klicka för att se dom större.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0