Onsdag morgon

Egentligen var det tänkt att jag skulle vara på ungdomsmott om precis en timme, men dom ringde nyss för att avboka. Tydligen var barnmorskan hemma med sjukt barn. Jag som verkligen ville fixa allt nu! Fick inte tid förrän nästa tisdag, den 8:e, så det är ett tag kvar.

Nu har Nicke åkt till Finland, så jag och Nova blir ensamma idag/inatt. Eller inte helt, för Carro ska komma hit och sova och hålla oss sällskap! När jag satte mig i vid datan nyss såg jag att Nicke skrivit ett litet brev till mig. Sånt där gillar jag, tycker att det är supermysigt!

Glöm inte att jag älskar er mest av allt!
Jag saknar er redan, fast jag bara ska vara borta 1dag!
Jag ringer då jag kommer fram!

Pussa Nova från mig när du vaknar!

Glöm inte lämna tillbaka filmen heller ;)

Jag älskar er Gumman!
PussPuss/ Pappa


Dagens planer var att gå på stan och shoppa lite, men det verkar inte bli något av, Nadja har blivit sjuk. Jag som behövde köpa ny foundation och puder, och ett par nya jeans eller nåt ill på fredag.

Nu ska jag lägga lillan igen, hon är supertrött! Stackarn har inte sovit bra inatt. Hon vaknade 00.45 och hade jättepanik. Bara skrek och skrek. Det har aldirg hänt förut, så klart man blir orolig. Men efter mycket kärlek och lite mat somnade hon om. Och vaknade fem minuter inann min väckare skulle ringa kl 7. Typiskt! =)
Skriver mer sen!



Nykära i Sundsvall!
Kärlek på hög nivå! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0