Måndag dag

Nu är två killar från Viasat här och ska sätta upp nya parabolen och fixa allt det där. Lägenheten är storstädad, så nu jäklar är det fint här! Har varit sjukt noga nu, och det känns skönt! Amanda har sovit här inatt, och hon har tagit hand om Nova idag så jag fick städa ifred. Hon har precis fått henne att somna i vagnen i hennes rum, så hon får sova utan att bli störd. Vi ska ju ha boxer i både vardagsrummet och sovrummet, så dom ska springa här lite överallt. Just nu håller dom på att borra hål igenom väggen ut till balkongen.

I lördags åkte vi ut till stugan, dom skulla ha kräftfest, så klart att vi var på! Inte för att jag ätere det, men det var trevligt iallafall. Jag drack nog lite för mycket, var sjukt bakis igår när jag vaknade. Nicke var nykter och tog hand om lillan. Så det blev bakispizza och mys framför tvn igår kväll.

Men igår var sista dagen med onyttigheter. För nu jäklar ska jag gå ner i vikt! Jag måste bort med mina 17 extra graviditetskilon nu! Så nu ska vi sätta igång på allvar. Eftersom jag inte klarar av att äta nutrillettpåsar (jag bara kräksupp allt) så ska Nickes mamma komma hit och lära mig hur man gör soppa. Så det blir soppdiet från och med nu för mig. Den soppan är riktigt god faktiskt, och stark! Precis som jag vill ha det!

Ska ta tag i träningen också, nu måste jag komma igång! Men har inte bestämt om det blir gymkort eller om jag ska satsa på simningen. Får se hur jag gör.

Igår blev förresten min lilla smula 6 månader! Kan ni förstå att hon blivit så stor?! Jag hinner inte med, nån som kan bromsa tiden lite åt mig?

ikväll blir det middag hos pappa. Och sen blir det nog en tidig kväll. Nova vaknade för första gången på länge tidigt och ville göra morgon. Hon som brukar sova till 9-10 typ. Men idag ville hon göra morgon vid sju typ. Men jag satte henne i gåstolen och gick och la mig och sov igen. Amanda passade lillan, det var skönt.

Nä, nu tjatar Amanda om att hon ska spela. Men vad tusan ska jag göra?
Ajustja, bilder från kolmården kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0