Lördag kväll

Nu har jag nyss lagt lillan, så hon sover som en stock just nu. Hon är så söt när hon sover, jag vill bara äta upp henne! Mammas lilla prinsessa! <3

Idag for jag o Nicke (och självklart Nova) ut till pappas stuga för att hämta hem två av kattungarna. Pappa och dom behöll Tiger, och dom svarta ska vi sälja iväg. Det kom en tant och köpte honan i eftermiddag, så nu har vi bara en kvar. Måste se till att få iväg den, men den är ju så mysig! Världens kelsjukaste kisse. =)
Sen har jag jobabt ikväll också, mellan 16-20. Det blev nästan kaos där ett tag, för det blev så jäkla många beställningar. Och det var bara jag och en kille till som jobbade, för chefen skulle på kurdfest eller nåt sånt. Så jag var tvungen att hjälpa till att baka pizzor, vilket jag inte tackar nej till. Det är sjukt kul ju! ;)

I torsdags var jag på stan med Petra, Pernilla och alla våra småbarn. Det var hur trevligt som helst, underbara människor det där! Det är så kul, för alla vi har döttrar i nästan samma ålder. Så det måste vi snart göra om! Ska kanske träffa Petra och hennes lillan Emelie till veckan, antingen på tisdag eller onsdag. För sen åker jag ju till Sthlm. Är riktigt taggad faktiskt, ska bli grymt skönt att få komma iväg. Men jag vet inte hur jag ska klara mig utan min lilla smula?

Imorgon ska vi nog ut till pappas stuga, Malin fyller år så vi ska dit på tårta. Sen jobbar jag ju på kvällen också, så vi blir inte där nå länge.

Igår blev det en helkväll med Elin, Anna och Carro. Vi gjorde väl inget speciellt egentligen, bara snackade skit och hade kul. Vi var också på hm, där jag köpte en tröja, dreggellappar och en mössa till lillan. Ska lägga ut bild på det imorrn, ni måste ju få se mössan. Hur jäkla söt som helst. Den är brun med Tiger på =) Jag blev helkär på en gång! =)

Nu ska jag sluta, ska ut och röka och sen kanske sätta på en film med Nicke. Bilder från igår kommer imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: om du kommer o städar hos mig vettja! ;)

2009-08-01 @ 23:00:09
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0