Lördag kväll

Nu är jag trött! Ska snart krypa ner i sängen, så fort jag lyckas slita mig från dator. Just nu ligger Amanda och Edde och ser på film i vardagsrummet, och Nicke står i duschen. Vi åker runt sex imorgon bitti, så det blir inte särskilt mycket sömn i natt. Men det går ju att sova lite smått i bilen också.
Vi har hyrt stuga på campingen i Norrköping, och vi blir där två nätter. Så vi åker väl hem på tisdag kväll eller så.

Jag var faktiskt inte bakis imorse, utan abra lite små seg. Jag blir alltid konstig i benen dagen efter, det pirrar och dom är jättesega! Jag hade iallafall jättekul igår, även fastän Droskan sög. Det var bara en massa småfjortisar överallt. Men det var sjukt kul att gå ut iallafall.

Kvällen började med att Johanna, Sören och Carro kom hit vid sex. Vi grilalde och drack en massa. Det blev lite "jag har aldrig", shotar och en massa skratt. Det var rikigt kul och trevligt! Robban kom sen vid halv nio kanske (?) och vi for till Droskan vid halv elva-elva nån gång. Vi tog taxi, ingen av oss orkade gå. Men Johanna började må jättedåligt så dom följde aldrig med ut. Synd, det sksulle varit superkul! Vi får ta det en annan gång istället. Kvällen slutade med fyllekäk på Max och sedan en taxi hem. Träffade Angelica och Kristian på max också, alltid lika trevligt! =) Måste se till att ses nån dag!

Nu ska jag gå och lägga mig, orkar inte skriva mer. Bilder från igår och från Kolmården kommer när vi kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0