Fredag dag

Nu taggar vi utgång ikväll. Ska ut för första gången lagligt sen jag fyllde arton. Ja, jag vet, jag är nästan ett år sen, men jag har inte kunnat gå ut tidigare. Så jag peppar destomer i kväll. Johanna och Sören ska komma hit och grilla med oss runt sex. Sen kommer Carro, Robert och kanske Lisa hit och förfestar med oss. Och sen drar vi ut på sommardroskan. Det är ju typ det enda stället vi alla kommer in på. Men det blir nog bra! =)

Lillan ska sova hos morfar ikväll, och det kommer nog gå hur bra som helst! Hon tycker så mycket om att vara där! Så Nicke ska skjutsa ut henne till stugan när han kommer hem. Just nu sover smulan och jag håller på att tvätta. Ska strax städa undan lite här hemma så det är fint tills ikväll.

Justja, igår fick jag Sex and the City - boxen av Nicke! Är hur glad som helst, har velat ha den länge nu. Så jag är redan på avsnitt 5, det är ju sjukt bra! Nu när jag sett färdigt på lost ska jag börja se det. Blev förresten riktigt besviken igår, jag skulle sätta på en ny skiva av Lost, men då var det helt plötsligt slut. På dom 3 tidigare säsongerna har det varit 23 avsnitt, men på säsong 4 var det bara 14 avsnitt? Förstår ingenting. Jag som trodde att jag hade två skivor kvar att se.

På söndag bär det förresten av till Kolmården. Vi åker typ vid fyra på morgonen, så vi inte hinner stressa och så. Måste checka in på hotellet senast kl 19.00 i Norrköping. Amanda och Edde ska följa med, det blir kul! Vi kommer hem på onsdag morgon tror jag.

Nu ska jag ut och röka, skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0