Torsdag morgon

Usch, vad jag är trött. Skulle kunna göra vad som helst för att få sova lite till. Lillan vaknade som vanligt tidigt, strax efter sex tror jag klockan var. Och då hade hon ändå ätit runt fem, så hon var inte hungrig. Kanske bara less på att ligga ner i sängen.
Nu är hon då jättepigg, ligger här  bredvid mig i soffan och pratar en massa. Hon är hur söt som helst!

Idag ska vi åka till Mia och Rasmus! Skulle egentligen till öppna förskolan, men Rasmus skulle tydligen ta spruta halv tre, så dom hinner inte åka dit. Men vi ska hinna mysa innan en massa iallfall! Vi ska åka dit så fort vi är färdiga å så. Har saknat dom då dom varit borta!

Igårkväll blev det inget besök hos Elin, jag ringde flera gånger men hon svarade inte, så jag och Nicke tog en långpromenad till pappa och hälsade på. Vi fick gofika och jag spelade finns i sjön en massa med Amanda. Vi bestämde även att vi skulle vara barnvakt åt henne på lördag, så hon sover här då! Måste hitta på nåt att göra då också, så hon har kul. =)


Idag blir Nova två månader!

Helt sjukt vad tiden går fort. Det känns som nyss när jag fick se och höra lillan för första gången. Jag kommer ihåg lyckan när dom la henne på mitt bröst och jag äntligen kunde röra vid miraklet som jag haft i magen så länge.
Jag visste inte då att man kunde älska någon så mycket så som jag älskar henne. Jag ska göra allt jag kan för att skydda henne och se till att hon alltid har det bra. För hon är det allra bästa i mitt liv.












Lillan i vecka 18



Sista magbilden, v.39
Tre dagar innan lillan kom.



Första bilden tillsammans.
Lyckligare än sådär har jag nog aldrig varit!



Stora tjejen nu,
Mamma älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0