Torsdag kväll

Idag har vi haft det supertrevligt hemma hos Mia. Fick mysa lite med Rasmus, och oj så stor han har blivit. Jag som tycker Nova har vuxit, men på han märks det nå otroligt. Men han är minst lika söt ändå =)

Vi var där till strax efter två, för dom skulle till bvc för att Rasmus skulle vaccineras. När jag kom hem somnade vi alla tre i sängen, det var välbehövligt kan jag säga. Nu har lillan klivit upp mellan 5-6 varje morgon den här veckan, och det börjar kännas i kroppen. Längtar tills helgen då Nicke kan kliva upp med henne nån dag så jag får sova ut lite. Och självklart ska han få sovmorgon också, han börjar ju jobba kl 5 varje morgon så han kliver också upp tidigt.

Vi har nyss varit och käkat salladsbuffé på Nattöppet, det är helt klart bland det godaste som finns! Deras currydressing är helt sjukt god =)

Imorgon ska vi till soc och skriva på faderskapspapperna. Vi fick inte göra det när jag var gravid, vilket jag tycker är konstigt då andra fått det. Och när väl lillan kommit ut hade dom glömt att kalla oss. Men imorgon ska det bli gjort iallafall, så nu kan även Nicke ta ut sina pappadagar om han vill.

Utöver det har vi inga planer för morgondagen, vi får se vad vi hittar på. Nu ska jag iallafall mysa lite med mina älsklingar, och sen funderar jag faktiskt på att gå och städa och fuxa i skafferiet och kylskåpet. Och lillan måste bada ikväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0