Torsdag dag

Om en timme ska jag och Nova möta Nadja och Carro på stan, så vi håller på med det sista nu innan vi ska börja gå. Lillan har nyss ätit och är rätt så nöjd nu, så jag ska passa på att föna och platta håret. Klockan två ska vi till bvc också, ska träffa läkaren. Men det är abra sån där rutinkontroll som alla gör. Det ska bli spännande också och se hur stor hon har blivit, för det märks otroligt mycket att hon växer. Min stora tjej!



Igår var vi bara hemma hela dagen, jag mådde inte sådär superbra. Var ju hos Nadja i tisdagskväll, och där började jag må tvärilla. Så jag kräktes två gånger där, och ytterligare nån gång under natten. Men nu mår jag bra igen! =) Vi var även och käkade salladsbuffé på nattöppet till kiddag igår, helt sjukt vad gott det är! Nicke käkar bara sån där äcklig påsmat som man blandar med vatten, så nuförtiden får jag äta middag själv. Och det är ingen höjdare kan jag lova!

Men ikväll ska vi till Nickes mamma på påskmiddag, det ska bli trevligt!

Aja, ska göra oss färdiga nu så dom inte måste stå och vänta på oss där nere.



STÖRSTA KÄRLEKEN SOM FINNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0