Torsdag dag (igen)

Det gick bra på bvc, läkaren sa att allt såg superbra ut! Hon väger nu 4970 gram och är 57 cm lång (om jag kommer ihåg rätt?). Så nu är hon stora tjejen! Frågade även läkaren om mitt kejsarsnitt och han ringde till kvinnokliniken för att höra vad jag ska göra. Har ju varit på vårdcentralen tre gånger, men dom gör inget åt det. Och det blir bara värre och värre.
Men dom hade ingen tid där idag, och nu är det ju långhelg. Men dom tyckte jag skulle åka in på akuten ikväll och få träffa nån från gynjour där. Men jag vet inte om jag pallar sitta där, ska ju snart till Nickes mamma på påskmiddag, så det blir sent i såfall.. Ska fundera på hur jag ska göra, men det blir nog att jag åker. Nån måste ju göra något åt det, nu är jag less på att ha det såhär!

Nä, nu ska jag börja dra mig mot stan för att ta bussen därifrån.



Mitt liv, mitt hjärta, mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0