Torsdag dag

Såg just att jag inte skrev något igår, men jag hade fullt upp. Har inte heller haft någon speciell lust heller, och då blir det bara en massa svammel.
Just nu ligger Nicke och Nova i sängen och sover, och jag har just sminkat mig. Har haft en lugn hemmadag idag, jag och lillan låg i sängen till elva nångång. Då klädde vi på oss och tog en långpromenad längs älven. Det är ju kanonväder ute, så det var hur skönt som helst!

Ikväll ska vi grilla, Nicke har varit och köpt en ny grill. Ska bli gott med riktig mat, första gången den är veckan. Har förövrigt bara ätit sallad och lättfil. Men man måste ju få fuska lite under helgen, vi får köra på stenhårt nästa vecka igen! Måsta åka till mamma nån dag också, vill väga mig och se om det är nån skillnad =)

Igår jobbade jag mellan halv fem och åtta. Det var faktiskt rätt kul, spec att få komma ut och göra något annat. Skulle egentligen jobba vid lunchen idag, men jag vaknade med sprängande huvudvärk som vägrade ge med sig. Men nu börjar det bli bättre iaf.
Var på stan också på dagen med Elin, Carro och Anna. Egentligen skulle Anna komma hit, men tiden abra försvann så vi hann inte så långt. Vi får ta det en annan dag!

Vi har inte bestämt än vad vi ska göra ikväll, men det blir nog att ta en promenad till nån brasa och titta, och sen kanske åka hem igen. Vi får se vad som händer. Är öppen för alla förslag iallafall. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0