Torsdag dag

Inatt har jag faktiskt fått sova. Lillan vaknade vid halv två och halv fem för att äta. Sen sov hon till klockan sju i morse. Så den här natten ahr inte alls varit lika jobbig som dom senaste.
Sitter nu och lägger in nya bilder på apan, har ju en massa nya. Helt sjukt egentligen vad vi har bilder på Nova, jag är som helt besatt av att ta kort på henne. Nu ska vi bara framkalla en massa också, men det lär bli dyrt ;D

Dagens planer är bvc och sen middag hos Nickes mamma. Ska bli spännande att se vad lillan väger, nu har hon nog kommit över 5 kg. Min lilla knubbis =) Ska även ha mammasamtal där, så det ska bli kul och höra vad dom frågar om. Men dom vill väll bara kolla att allt går bra och att jag mår bra. Och det gör jag!

Igårkväll var jag och Nadja på tupperwareparty hos mamma, och det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Kanske för att jag vann en salladsskål med en massa smarta finesser? ;) Det är alltid lika kul att få saker gratis, speciellt om dom kostar runt 400 annars.

Jag köpte även en burk där man ska ha vällingpulver. En sån där med tre olika fack så man kan mäta upp hemma och sen är allt klart när hon ska äta. Bara att hälla i flaskan.

Nu ska jag och lillan gå och duscha, så vi är färdiga att gå sen. Vet inte om det blir en promenad, eller om Nicke svänger förbi och hämtar upp oss. Men det är ju så fint väder ute, så det blir nog att gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0