Tisdag morgon

Ni tror inte att jag lyckades en gång till igår? Började om efter att inbjudningskorten jag gjort försvunnit, men orkade inte göra färdigt dom, så jag sparade. Men det finns inte kvar? Förstår inte varför, det borde ju gå att fortsätta där man slutade. Men men, nu är det bara att börja om för tredje gången, och idag ska dom bli färdiga!

Har nyss ätit frukost, och lillan sitter i babysittern. Ska sätta igång på en gång, medans hon är nöjd och glad.
Ikväll ska jag till Nadja och äta middag, hon ska hjälpa mig att färga håret. Men jag får inte ta med Nova, Nicke ville vara ensam med henne. Så ikväll blir det andra gången jag är utan henne på riktigt. Vet inte hur jag ska klara det! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0