Tisdag morgon (igen)

Nu är vi färdiga, nyduschade och allt. =) Lillan sitter här bredvid mig, och är på någorlunda bra humör. Hon har faktiskt skrattat en massa på morgonen, så helt missnöjd är hon ju inte. Vi la oss ju i sängen när hon skulle äta, jag satte på ett avsnitt av Lost, men vi lyckades faktiskt sova en stund. Dock kanske 20 min, men det är iallafall någonting.

Nu ska vi iväg till mormor, så ska hon få ta hand om oss lite. Känner att jag behöver komma ut och göra något, så då passar vi på att fara dit och mysa. Måste ju få kika på deras nya bil dom köpt.

Nu har jag och Mia iaf bestämt att vi ska ses på torsdag, och det ska bli hur kul som helst! Har saknat dom, vi har ju inte setts sen i förra veckan. Men nu blir det av! =)

Nä, nu ska jag sprinag och platta håret, och sen böka ner lillan i overallen.



En sliten nybliven mamma och en liten Nova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0