Tisdag kväll

Jag sov i nästan två timmar, och oj så skönt det var. Helt klart välbehövligt. Nicke och Nova kom hem strax efter åtta, och sen dess har jag och lillan legat och myst i sängen. Såg även på ett avsnitt av Lost.

Nu står Nicke i duschen, så det blir nog sängen för oss snart igen. Lillan ska få mat och så innan.

Idag har jag och Nova varit hos mamma, vi åkte dit vid halv elva. Men lillan sov nöstan hela tiden, hon var helt slut idag. Hon behövde kanske ta igen lite förlorad sömn, hon som ahr börjat sova så dåligt på dagarna.
Jag och mamma tog en promenad med barnvagen till plantagen och willys, och resten av tiden blev det bara en massa prat. Vi kom inte hem förrän halv fem.

Imorgon ska vi träffa Carro, vet dock inte än vad vi ska göra. Men det blir nog att gå på stan, som vanligt =) Ska iallafall ner på sf och hämta ut några biobiljetter, Nicke hade fått så han kunde få gratis. Vet inte vilken film det var, men gratis bio är ju aldrig fel =)

Orkar inte ens skriva om att jag håller tumamrna på att Nova sover längre än till fem-sex imorgon, jag har som slutat hoppas.
Nu ska lillan få mat, så jag ska slita mig från datorn.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du kommer till mamma imorgon kväll va? :)

2009-04-21 @ 22:47:58
URL: http://nadjat.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du kommer till mamma imorgon kväll va? :)

2009-04-21 @ 22:48:23
URL: http://nadjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0