Tisdag kväll

Ikväll har jag och lillan varit hos Nadja. Vi tog en promenad till Kärnan, där vi åt salladsbuffé. Eller, Nadja åt pizzabuffé, men jag ska vara nyttig och hoppade över det. Smakade inte ens en liten bit, duktiga jag. Men jag var grymt sugen! Nova sov nästan hela tiden, förutom då hon vaknade och ville ha mat. Så Nadja hann inte mysa något. Men vi får ses en annan dag, då hon är piggare!

Imorgon ska jag nog vara med Anna på dagen. Hon slutar tidigt från skolan, så det blir nog att hon kommer hit. Hon har ju inte varit här och sett hur vi bor än.
På kvällen ska jag jobba mellan 17-19, men jag är inte alls taggad. Men det måste ju göras. =)

Nu ska jag gå och väcka lillan så hon kan sova inatt. Det är väl dags för mat snart också.



Mammas lilla charmtroll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0