Tisdag dag

Nu är dopkorten beställda och betala. Det blev mycket billigare än vi tänkt oss, det är ju bra. Jag blev då nöjd med dom, men är något less nu. Har gjort om dom tre gånger innan jag äntligen lyckades få iväg beställningen utan problem.

Dagen har varit lugnt so far, har varit ute på promenad i det fina vädret, det var superhärligt! Träffade även på Nadja och Carro utanför deras skola så vi hann med att surra lite. =) Och mer av det blir det ikväll! Det ska bli jättekul, men kommer dock sakna Nova till tusen!

Mitt lilla hjärta ligger och sover i vagnen nu, men håller nog på att vakna. Så hon ska få lite mat, en ren blöja och nya kläder. Måste fixa det snart, för jag åker till Nadja runt halv fyra då hon slutat skolan.

Lägger in bilder på inbjudningskorten sen när dom är utskickade och alla fått dom, det är nog roligare än att några ska få se dom innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0