Tisdag dag

Nu har vi jag nyss kommit in från en långpromenad. Det var grymt skönt, även fast vädret kanske inte är det bästa. Håller även på att tvätta, så jag blir bara hemma idag. Ska försöka hinna med en till långpromenad efter lunch.

Igår var jag och Nova hos mamma på kvällen. Jag åt middag där och stannade till åtta ungefär. Nova fick ett babygym av mamma och Benny, ett jättefint. Och det verkade då som att hon gillade det! Ska lägga ner henne där en stund när hon vaknat, för just nu ligger hon och sover. Men jag tror att hon håller på att vakna, det låter som så.

Igår var vi på stan med  Nadja. Träffade Anna en stund, sen var vi med Mia. Det var riktigt kul att träffas igen, och jag hann mysa en massa med storkillen Rasmus. Jag är som lite småkär i honom!
Jag var även och köpte mig en almanacka, så nu kanske jag kan börja hålla reda på saker och ting. Mitt minne har blivit hur dåligt som helst.

Nä, nu vaknar lillgumman, så hon ska få mat. Sen  är det dags för mig att äta också, det sallad. Eftersom jag inte kunde äta påsdieten, så får det bli sallad hädanefter. Men jag älskar ju det, så det är inga problem!


Den absolut lyckligaste dagen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0