Söndag kväll

Nu har jag precis städat färdigt, så nu är det hur fint som helst här. Helt sjukt vad grus hunden och barnvagnen drar in! Hela hallen full, och då var det inte många dagar sen vi dammsugade senast. Vi har börjat ha vagnen ute i trapphuset nu, det blir trångt där, men än har ingen klagat. Och det är så skönt att inte ha den inne och smustar ner.

Nova är hos sin morfar nu, vi var där och fikade tårta och hon blev kvar där. Det är så otroligt mycket enklare att städa då det bara är jag hemma, för då slipper jag tänka på något annat. Med ipoden på högsta volym och en massa bra winnerbäck låtar, går städningen som en dans!

Vi var hos Nickes mormor och morfar och käkade middag idag, det var trevligt! Hans mamma, Carro och Mange var också där, så det var fullt hus!
Annars har jag och lillan varit ensamna nästan hela dagen, Nicke har varit och jobbat lite. Men Nova sov större delen av tiden, så jag fick lite egentid. Såg färdigt sista avsnittet på säsong 1 av Lost, så nu väntar jag bara på att Jossan ska titta färdigt på säsong 2, så att jag kan få tillbaka den.
Såg även A Cinderella Story, ingen superduper bra film, men helt okej! En riktig tjejfilm, det var länge sen jag såg!

Dagen har varit lite upp och ner i humöret, och vi har haft lite diskussioner. Men det glömde vi snabbt, så nu är allt bra igen.

Nu ska jag ge djuren mat, sen ta en promenad till pappa för att hämta lillan. Så nu måste jag gå med en tom barnvagn dit. Får se om vi orkar gå tillbaka, eller om vi åker med Nicke. Han måste dit också sen, för att hämta hem barnstolen.

Ajust ja, kom på att det var sista gången jag åt mat nu på ett tag, för imorgon börjar vi med dietpåsar. Är helt sjukt taggad, så nu jävlar!
Hoppas bara att jag klarar av att trycka i mig dom, förra gången jag smakade av nicke höll jag på att kräkas. Men nu har vi andra smaker, så det är bara att hålla tummarna på att det går bättre.





GRATTIS på 5-årsdagen, hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0