Söndag dag

Nu har vi nyss käkat lunch, jag har gjort pannkakor. Det blev helt sjukt många! Men det är bra, för då har jag till lunch i veckan.
Nicke har nyss vaknat, han och lillan har legat och sovit nästan 2 timmar, medans jag och Amanda har ritat och myst en massa! Hon har även suttit och spelat dator, och hon är jätteduktig!

Nu ska jag hoppa in i duschen strax så jag blir färdig nån gång. Måste även kila ner i tvättstugan och sätta på torktummlaren en gång till.

Jag fick sovmorgon idag igen, så jag sov till nio ungefär. Då kom Nicke och väckte mig och amanda. Han klev upp halv sex idag igen. Men det var hans val, då fick jag ta nattmatningen istället. Och det går jag gärna med på.

Nu har Nova fått för sig att vara vaken och inte somna om efter det att hon äter runt fem. Förut somnade och om och sov till åtta-nio, men inte nu. Det är ju sådär lagom kul när Nicke jobabr och jag måste kliva upp varje morgon. Men om man ska se det positivt, nu har vi mer tid för mys!

Nä, nu tjatar amanda om att hon ska få datorn, så jag ska sluta.


En trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0